Winter Wonderland - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Laura Middel - WaarBenJij.nu Winter Wonderland - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Laura Middel - WaarBenJij.nu

Winter Wonderland

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 December 2013 | Verenigde Staten, Bozeman

Hello everybody!

Heb een tijdje niets van me laten horen maar geen zorgen hoor, hier gaat alles nog steeds goed. Ondanks dat we de afgelopen weken geen wedstrijden hebben gehad is er toch veel gebeurd. Zo heb ik mijn eerste Thanksgiving gevierd bij twee meiden van het tennisteam thuis in Great Falls (Montana). Op dinsdag 26 november vertrokken we naar Great Falls en woensdagochtend begonnen we met de eeuwige familietraditie: the Thunderbird Run. Iedereen van de familie begint Thanksgiving altijd met een 5km-run en daar kon ik niet onderuit komen. Vijf kilometer is natuurlijk niets maar het was koudddddddd en daardoor afzien. Om 8u s'ochtends stonden we klaar om te starten en we hadden het zo koud dat we onze handen niet eens meer voelden (terwijl we handschoenen aanhadden). Pas toen we over de finish kwamen waren we lichtelijk ontdooid en stonden de warme choco en cookies al klaar. We hebben lekker gechilld in de hot-tub en toen kon het eetfestijn beginnen (jaja, Thanksgiving is all about food, en laat dat maar aan mij over). Mijn eerste Thanksgiving dinner was een groot succes. De turkey, stuffing, mashed potatoes, gravy and salad was echt heerlijk! Aangezien de Turkey echt groot was hebben we de dagen erna lekkere turkey-sandwiches gehad. Het was echt een supergezellige mini-vakantie bij "de Crum's". We hebben echt veel gelachen ("Just Dance" op de Wii was een regelrechte bloopershow), gegeten en gerelaxed.

Ik hoop dat Sinterklaasavond leuk was en dat iedereen weer flink verwend is. Vond het wel jammer dat ik er niet bij kon zijn nu hij weer eens in Groningen aan kwam maar ja het is wel weer duidelijk dat hij gewoon geen zin heeft om mij te zien. Hoewel ik niet ben overgeslagen dit jaar. Ik heb leuke cadeautjes en lekkernijen toegestuurd gekregen door die toffe peer. BEDANKT daarvoor ;-)!!!

Trouwens, ik heb de andere Freshmen van ons team ook de Sinterklaas bijgebracht. Ze hebben beide (Jess en Molly) gezongen en hun schoen opgezet. Dolblij dat ze waren toen ze de volgende dag zagen dat er een cadeau in hun schoen zat! Was zeker ook weer een grappig moment.

Het weer is hier flink omgeslagen en sinds de laatste twee week vriest het en is er al een flink pak sneeuw gevallen (afgelopen week was de temperatuur tussen -26 en -10). Dan besef je wat "koud is" pffff. Maar gelukkig schijnt de zon wel elke dag dus dat scheelt altijd wel.

Gister hebben we onze tennis Christmas party gehad met het men's team. Onze coach liet ons lootjes trekken om te bepalen wie je mixpartner werd. Ik had het voorrecht om met Jared (de coach van het mannen team) te spelen. Het was echt supergezellig en weer veel gelachen.

Nog maar een week en dan vlieg ik alweer naar Nederland. Tijd gaat echt supersnel en heb nu ook echt zin om weer een paar weken in Nederland te zijn. Maar ik moet nog wel even aan de bak. Volgende week is "Finals Week" en dan zijn de eindtoetsen van het semester. Ben nu flink aan het blokken en volgens mij moet het helemaal goed komen. Ik ga in ieder geval vol zelfvertrouwen volgende week in en hoe ik er weer uit kom zien we dan wel weer. Ik weet in ieder geval dat ik dan lekker in het vliegtuig zit haha!

Liefs uit Winter Wonderland!

Laura

  • 08 December 2013 - 09:59

    Papa En Mama En Esmee :

    Lieve Laura, wij zijn de dagen aan het aftellen dat je weer lekker bij ons bent en de familie weer "compleet" is. Superleuk verslag weer om te lezen. Zwaai even naar papa als jij onze kant op komt vliegen en hij dan in New York moet zijn, hoe toevallig haha. Kus van ons en succes met je finals, xxx

  • 08 December 2013 - 10:17

    Jasper:

    Leuk verslag weer Laura! Veel succes met de finals volgende week!

  • 08 December 2013 - 12:30

    Gerda:

    Lieve Lau,
    Wat leuk om je belevenissen lezen. Via deze weg willen wij jou hel veel succes toewensen met je finals, we duimen voor je!!! Tot heel snel! Dikke X van ons allen

  • 08 December 2013 - 19:34

    Marjolein:

    Hi Laura.
    Such fun to read the continuing story of your life in Montana and great to see you are having a fantastic time. Good luck with the final exams and before you know it you are home again where you will be spoilt rotten!

    Kus XX Marjolein

  • 09 December 2013 - 17:37

    Coby:

    Leuk om weer een verslagje te lezen, succes met je examens deze week, en alvast een goede vlucht terug naar HUIS. Liefs Cootje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 498
Totaal aantal bezoekers 21844

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 31 Mei 2017

USA

Landen bezocht: