The countdown is on (or almost done) - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Laura Middel - WaarBenJij.nu The countdown is on (or almost done) - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Laura Middel - WaarBenJij.nu

The countdown is on (or almost done)

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Augustus 2013 | Nederland, Hoogezand

Het besef begint eindelijk te komen, over twee dagen zit ik gewoon al in het vliegtuig naar het geweldige Amerika. Mijn koffers liggen op dit moment nog open want ik ben er nog niet helemaal uit wat ik mee wil nemen en vooral HOE ik al mijn spullen in twee koffers mee kan nemen. Mijn tennistas en 4 tennisrackets nemen namelijk aardig wat ruimte in beslag...

De afgelopen weken zijn aan me voorbijgevlogen. Ik ben eerst twee weken met mijn ouders, zusje en goede vrienden op vakantie geweest naarTurkije. Het was een geweldige vakantie. We zijn daar heerlijk tot rust gekomen en hebben erg genoten van twee weken zon, zee, strand, zwembad, lekker eten en drinken. Kortom, we waren weer helemaal bijgetankt voor de toernooien.

Na de vakantie heb ik drie week lang toernooien gespeeld waaronder een toernooi in Nijmegen waar ik met mijn zusje heb gekampeerd. Ik vind zelf Rapiditas Open & NRT een van de leukste toernooien en ook dit jaar was het weer supergezellig. Vorige week heb ik mijn toernooireeks afgesloten met een DD1-finale met trainingsmaatje Danielle. Ik vond het superleuk om met haar te dubbelen en we hebben samen ook veel lol gehad. Met de resultaten die ik deze zomer heb gehaald was ik zelf wel tevreden.

Afgelopen week ben ik ook nog eens verrast door mijn vrienden en vriendinnen van school. Ik zou 'zogenaamd' voor het eerst naar het casino gaan om daar gezellig wat te gaan eten en een gokje te wagen met mijn ouders maar toen we midden in de stad uit de auto stapten, zag ik ineens mijn vrienden en vriendinnen staan. Ik was totaal in de war toen mij verteld werd dat ik niet naar het casino ging, maar juist uiteten ging met hun. Bleek dat mijn zusje dit allemaal voor mij had geregeld. Ik wist echt van niets dus dat heeft ze echt supergoed gedaan ;-)!

Woensdag komt mijn familie over de vloer om nog even gezellig een hapje te gaan eten en de volgende dag vertrek ik met mijn ouders en zusje naar Schiphol. Dan begint de lange reis naar Bozeman, Montana. Een vliegreis van 11,5 uur. Ach ja, het duurt even maar dan heb je ook wat :D!!

Natuurlijk ga ik mijn familie, vrienden en vriendinnen hier in Nederland allemaal missen maar we blijven contact houden en in december kom ik alweer terug voor de kerstvakantie en dan kunnen we weer gezellige dingen doen. Ik wil ook iedereen nog even bedanken voor alle cadeaus, kaartjes en lieve berichtjes. Ik kan jullie vertellen; de waardering is groot!

Ik heb ontzettend veel zin om naar Amerika te gaan en ik kan haast niet meer wachten. Veel trainen, wedstrijden spelen, studeren, reizen, nieuwe mensen ontmoeten en ervaringen opdoen.

Het aftellen is al bijna afgelopen....

• 13 Augustus 2013 - 20:39

Joke Malcolm:

Laura

Wij wensen je een goede reis. Geniet lekker van het leven in The USA. Veel tennisplezier en voor de studie heel veel succes. We zullen je volgen.

Groet jes uit Rolde
    Roy en Joke Malcolm

• 13 Augustus 2013 - 21:14

Coby:

He lau wat een leuk verhaal als start van je grote onderneming , Wat fijn al die leuke verrassingen ik ga je zeker volgen in Amerika en ben benieuwd naar je verslagen en belevenissen.
    Ik kom je morgen nog eff een knuffel brengen en hoop dat je een fijne tijd hebt in de states.Spannend he allemaal , nog 2 nachtjes slapen!♡knuffel van Jim en groet van johan

Lieve groetjes , Coby (je buuf)

• 13 Augustus 2013 - 21:44

Gerda:

Lieve Lau, wat een leuk idee om iedereen die dat wil te laten delen in je belevenissen. We zijn super trots op je dat je dit avontuur aan gaat en dat je deze kans pakt. Heel veel plezier en succes met je studie en de trainingen en wedstrijden... Een prettige reis en heel veel liefs en een dikke knuffel van ons allen Xx

• 20 Augustus 2013 - 14:14

Ingrid:

Hoi Laura,

Leuk dat je gaat bijhouden wat je allemaal aan het doen bent, kunnen we lekker meegenieten, kamergenoot al ontmoet, en klikt het een beetje? En al een computer gekocht?

Lieve groetjes, Ingrid