Can't wait for summer to come - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Laura Middel - WaarBenJij.nu Can't wait for summer to come - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Laura Middel - WaarBenJij.nu

Can't wait for summer to come

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 April 2014 | Verenigde Staten, Bozeman

Hoihoi lieve lezers,

Tot mijn schrik zag ik dat ik mijn laatste verslag op 17 februari had toegevoegd. Het is nu bijna 2 maand later en in die tussentijd heb ik niets van me laten horen. Iedereen die mij kent weet dat ik met dit soort dingen aardig laks kan zijn. Maar geen gehoor, is goed gehoor!

We naderen het einde van het (tennis) seizoen. Kan nog steeds niet geloven dat ik al bijna één van de vier jaar van mijn college tennis career heb afgesloten. Het gaat allemaal zo snel! We hebben nog drie wedstrijden te gaan en om het conference tournament te halen moeten we twee van de drie winnen. Een uitdaging op zich en de druk is hoog. Normaal gesproken halen we conference ieder jaar maar dit jaar hebben we een paar onnodige wedstrijden verloren. We maken het onszelf dus wel spannend haha. We trainen nu ook heel hard want een tripje naar California (waar het toernooi wordt gespeeld) zit iedereen wel op te wachten.

Qua studie gaat het me hier prima af. In vergelijking met afgelopen semester heb ik nu wat meer economie lessen en dat bevalt me goed. Verder heb ik wiskunde en een muziek class. (Nooit geweten dat ik een goede zangeres was. Heb zelfs een uitnodiging gekregen om volgend jaar als hoofdact van de SuperBowl halftime show aan te treden!)

Oke, zonder grappen en grollen, het gaat me hier goed af. Het begint hier al wat warmer te worden en de eerste BBQ's zijn al van start gegaan (al is het in Nederland ook best lekker weer hoorde ik). Ik heb nog maar twee week les en dan finals week. Tijdens de finals week heb je voor elk vak een grote eindtoets. Het is de belangrijkste toets van het semester en telt vaak voor 40/50% van je eindcijfer. Nog ff bikkelen dus. Maar dan vanaf 3 mei heb ik wel mooi vakantie!!! Het zal aan het begin van de vakantie wel even druk worden. Ik moet namelijk uit de "residence hall". Ik heb hier drie koffers en een tennistas om mijn spullen in te proppen maar dat gaat echt never nooit lukken. Denk dat ik een paar verhuisdozen nodig heb om alles te kunnen verkassen. Ik ga volgend semester samenwonen met een van mijn teamgenoten, Jess. We zijn in de afgelopen tijd goede vriendinnen geworden en zijn daarom ook 'super excited' om een appartement te delen. Na een jaar in de dorms te hebben gewoond kan ik hier echt naar uit kijken. En dan kan de vakantie beginnen. Op 10 mei vlieg ik naar Florida waar ik mijn oom ga bezoeken ENNNNN waar mijn opa en oma ook heen komen voor 4 week. Heb echt zo veel zin om ze weer te zien! We gaan samen een tripje maken naar New Orleans en op 26 mei vlieg ik weer terug naar Bozeman. Daar ga ik een maandje werken bij de tennisclub en help ik mee met 2 summer tennis camps wat me ook hartstikke leuk lijkt. En dan komen op 2 juli mijn ouders, zusje, oom, tante en nichtje over om nog eens een maand te gaan touren in the USA!!!! Wat zal dat gaaf worden zeg...

Nog genoeg te doen dus en ook heel veel leuks om naar uit te kijken. Laat het maar snel zomer worden...

Liefs Laura

  • 10 April 2014 - 08:56

    Andrea Van Der Lei:

    Hoi Lieverd, wij zijn al aan het aftellen. 3 juli, ontbijt bij jou ☺. Dikke kus van ons drietjes

  • 10 April 2014 - 14:26

    Coby:

    Top, de familie komt jou kant op het wordt vast een hele mooie tijd , en wat mooi dat je een eigen appartenment krijgt samen met je vriendin kun je mooi nog meer spullen aanschaffen hahaha.
    wel jammer dat we je niet zien deze zomer , maar ach we lezen en horen de verhalen wel zijn we toch een beetje op de hoogte IK ZEG GENIET ERVAN tis je gegund, succes met de laatste loodjes .
    Lieve groetjes ut hoogezand Van Coby en Johan en dikke knuffel van Jim (hij zegt nog steeds niet i love you raar he) .

  • 10 April 2014 - 15:21

    Gerda:

    Hoi lievie, fijn weer je verhaal te lezen! Succes met alles en een dikke kus van ons

  • 10 April 2014 - 19:57

    Nonkie:

    Hallo Laura,
    Was weer leuk om te lezen.
    Je hebt een geweldige zomer voor de boeg als de lessen erop zitten. Dus nog even blokken en dan kan het genieten beginnen.
    Veel plezier en succes met de verhuizing. Eigen plekje is altijd fijn.
    De tijd gaat snel dus voor je het weet zit je bij je oma en opa en fam.
    Fijne maanden Laura. Groetjes van ons





  • 10 April 2014 - 23:45

    Marjolein:

    Hi Laura
    Zo te lezen heb jij een zalige tijd daar in de USA. Nog even hard werken voor de examens en natuurlijk moeten jullie die wedstriijden wel even winnen!! Veel plezier met de familie visites deze zomer. Alweer bijna een jaar geleden dat je hier logeerde voor je trip naar Wimbledon. Was gezellig toen. Veel liefs. Marjolein X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 614
Totaal aantal bezoekers 21845

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 31 Mei 2017

USA

Landen bezocht: