Sophomore year, is here! - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Laura Middel - WaarBenJij.nu Sophomore year, is here! - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Laura Middel - WaarBenJij.nu

Sophomore year, is here!

Blijf op de hoogte en volg Laura

19 September 2014 | Verenigde Staten, Bozeman

Hallo hallo,

Heb een lange tijd niets van me laten horen maar ik leef nog hoor! Iedereen zal wel gedacht hebben dat ik was gestopt met schrijven maar heb nog genoeg te vertellen haha.

De laatste weken van de zomer zijn echt supersnel voorbij gegaan. Heb echt heel veel leuke dingen gedaan en heb het daarnaast ook ontzettend druk gehad met het verhuizen. Maar laten we eens beginnen met de vakantie/stedenreis die ik heb gemaakt met mijn familie.

Op 2 juli kwamen ze aan, op het kleine Bozeman Airport, nietwetende dat ik daar ook zou zijn om ze op te halen (had verteld dat ik niet kon komen omdat ik geen vervoer kon regelen, maar natuurlijk stond ik daar WEL!!). Ik had de hele nacht al niet kunnen slapen omdat ik er zo veel zin in had om ze weer te zien. Iedereen was blij verrast toen ze mij onderaan de roltrap zagen staan en mama kwam zelfs rennend de trap af. We hebben twee dagen in Bozeman doorgebracht waarin ik natuurlijk de campus heb laten zien, de hike naar de M hebben gemaakt, en we hebben een ontzettend gave raft-tour gedaan. Ik moet je eerlijk vertellen, ik had het af en toe wel ff benauwd toen ik de hoge golven en stroomversnellingen zag (bovendien vertelde de instructeur ook nog ff voordat we in de boot stapten dat er wel eens mensen om het leven zijn gekomen tijdens een van de tours). Niemand was gelukkig uit de boot gevallen en achteraf vonden we het allemaal echt ontzettend gaaf!

Na twee dagen Bozeman zijn we in de auto gestapt en begonnen we onze 'roadtrip' van Bozeman - Yellowstone - Salt Lake City - Las Vegas - Los Angeles - San Francisco. Yellowstone was bijzonder om te zien maar te groot om daar in een dag doorheen te rijden. Aangezien het maar een uurtje van Bozeman vandaan is ga ik ook zeker weer een keer terug om de rest van het park te bezichtigen. In Salt Lake City hadden ze een erg mooie shopping mall waar we flink wat inkopen hebben gedaan, ahummm. In Las Vegas kwamen we de gekste mensen tegen en de hotels met casinos zijn echt gigantisch. Beetje jammer dat ik nog geen 21 was, waardoor ik dus niet kon gokken. Heb al gezien dat er een directe vlucht is van Bozeman naar Las Vegas dus hier ga ik ook zeker een keer weer naar toe (als ik 21+ ben hehe). In LA en San Francisco zaten we twee keer in een beach house en ohhh dat was echt geweldig. Het strand, Venice Beach, in LA was echt prachtig en San Francisco is een hele mooie stad.

Vanuit San Francisco vloog ik weer naar Bozeman, en de rest weer naar huis. Afscheid nemen was best weer lastig maar wat hebben we toch een bijzondere vakantie gehad in Amerika.

ENNNNNN back to reality!! School en de tennistrainingen zijn weer begonnen en de eerste grote 'exams' zijn ook alweer achter de rug. Mijn tweede jaar aan Montana State University en dit jaar moet ik proberen al mijn vakken te halen zodat ik me daadwerkelijk voor de "College of Business" kan inschrijven en me kan specialiseren in Business Finance & Accounting. Kan niet geloven dat ik al bijna op de helft ben, de tijd gaat zo snel! Nu school is begonnen merk ik ook dat de weken nog sneller voorbij gaan. Voor ik het weet zit ik alweer in het vliegtuig naar Nederland (waar ik overigens kei veel zin in heb). 13 December rond 10.00 verwacht ik iedereen op Schiphol. Dit keer ben ik bijna voor een maand in NL en kan niet wachten om iedereen weer te zien!

Voor nu is de focus op school en tennis,

Sophomore year, BRING IT ON!

Laura

• 19 September 2014 - 08:49

Esmee:

Een superleuk stukje Lau!!
    Succes met je exams!

Zie je in December,

Dikke kus Es

• 19 September 2014 - 09:46

Marjolein:

What a fantastic holiday you all had!! Great photo's. Make the most of the possibilities you have Laura, you are one lucky girl!!
    Much love.
    Marjolein

• 19 September 2014 - 13:14

Coby :

He lau,
    Weer een mooi verhaal, had natuurlijk ook al het een en ander gehoord van je moeke, ze kijkt alweer uitnaar december ach dat is het zo.
    Hoop dat je examens goed verlopen, ben er eigelijk niet bang voor , je weet wat je wilt en kan het ook krijgen , het is aan jezelf.
    Even heeeeeeel hard werken zie je in december,

nog zonnige groetjes uit Hoogezand (24 gr)

Cootje

• 19 September 2014 - 19:06

Gerdje:

He meissie, leuk geschreven... Heeeeel veeeeel succes, zowel met je exams, als ook met je tennis. See you in December