DC - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Laura Middel - WaarBenJij.nu DC - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Laura Middel - WaarBenJij.nu

DC

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Februari 2014 | Verenigde Staten, Bozeman

Er is alweer heel wat tijd verstreken sinds ik mijn laatste verslag heb geschreven maar hier is er dan weer eindelijk eentje. Normaal gesproken heb ik nu les maar het is vandaag "Presidents' Day" en dus geen lessen (geen straf opzich en daardoor heb ik mooi wat vrije tijd). Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar de dagen vliegen hier voorbij. Dit semester lijkt haast nog sneller te gaan dan afgelopen semester.

Het tennisseizoen is begonnen. Elk weekend spelen we wedstrijden en maken we leuke tripjes. We zijn al afgereisd naar Arizona, waar we wedstrijden hebben gespeeld tegen de nummer 25 van Amerika, Arizona State University. Die wedstrijd hebben we verloren maar het was echt een superervaring en leuke trip. Afgelopen weekend hebben we onze eerste wedstrijd als team gewonnen (6-1) en dat was wel ff een opsteker. We hebben namelijk tot nu toe alleen nog maar tegen sterke universiteiten gespeeld en telkens verliezen is ook niet echt leuk haha (al leer je er wel veel van). Valentijnsdag hebben we als team doorgebracht in ons hotel. We hadden heerlijke cupcakes gekregen en gezellig een film gekeken.

Deze week hoef ik maar 1 dag naar school want woensdagochtend vertrekken we alweer voor onze volgende wedstrijden. Maar dit is wel een heeeeeeeeele leuke trip, we gaan naar Washington DC!!!! Voor ons is dat helemaal aan de andere kant van de VS en dus onze langste trip. We zijn daar voor 5 dagen en spelen tegen 3 universiteiten. Daarnaast gaan we nog heel veel sightseeing activities doen waaronder..... een tour in het Witte Huis!!! Jajajaja wie had dat gedacht. Er zijn namelijk eeuwenlange wachttijden voor zo'n tour maar omdat onze coach ons vorig jaar al had aangemeld kunnen we een tour krijgen. Dat lijkt me echt supergaaf. (Zal ook ff kijken of Obama er is, kan ik hem namelijk ff de medaillespiegel van Sochi laten zien hehehe).

Qua Olympische Spelen zijn ze hier in de VS ook echt superfanatiek. Alles wordt hier uitgezonden dus ik blijf ook mooi op de hoogte. Ik vind het tot nu toe vooral heel leuk om telkens de medaillespiegel erbij te halen om te laten zien dat Nederland toch echt boven de VS staat (vinden de Amerikanen niet zo leuk: annoying Dutchies with their speedskating!!!! hahaha). Dat heb ik echt al zoooo vaak gehoord, maar daar geniet ik alleen maar van haha. Ben bang dat de VS ons uiteindelijk nog wel in gaat halen maar he, voor het aantal sporters die meedoen en de onderdelen waaraan we meedoen, doen we het toch echt fantastisch goed?!

GO DUTCHIES (ik reken op minimaal nog 3 gouden medailles!!)

Liefs Laura

  • 17 Februari 2014 - 19:19

    Jasper:

    Leuk! Veel plezier en succes in DC ;-)

  • 17 Februari 2014 - 19:32

    Gerda:

    Hoi Meissie, fijn om al je avonturen te lezen (hoor natuurlijk ook wel iets van je Mam en Es).. Heel veel succes met je wedstrijden en met je studie, geniet vooral van dit grote avontuur en have fun in DC. Lots of xx van ons!!

  • 17 Februari 2014 - 19:36

    Lisanne:

    Tripje naar Washington lijkt me vele malen leuker dan elke dag het tripje trein-Groningen-trein! Veel plezierrrr!! Xx

  • 17 Februari 2014 - 22:47

    Marjolein:

    Geweldig! Je hebt een leuke tijd daar in Amerika. Het zal best hard werk zijn om de studies bij te houden met al je wedstrijden! Geniet er maar lekker van. Ik vindt het reuze leuk telkens weer je verslag te lezen. Enjoy Washington. XX

  • 18 Februari 2014 - 07:36

    Nonkie:

    Hallo Laura, wat leuk allemaal. Zo gaat de tijd inderdaad ook snel .Wat ook geweldig om het witte huis te mogen bezoeken. De voetstapjes van Laura voor eeuwig in het meest belangrijkste gebouw ter wereld. Ha ha, wat een ervaring. Geniet er lekker van en succes met tennissen. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 583
Totaal aantal bezoekers 21827

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 31 Mei 2017

USA

Landen bezocht: